طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-383


سلام :)

برای دیزاین لاک ساویز آبی چیز خاصی تو ذهنم نبود... ولی خب دیدم رنگش آبی آسمونیه... ابر هم که تو آسمونه پس نتیجه گرفتم که طرحش می تونه ابر باشه و... بعله... انجام شد :)

این شما و این هم طرح خیلی آسون و خیلی نازنازی ابر و آسمون

ضمنا... من ایــــــن همه طرح آسون یاد می دم یعنی واقعا هیچ کدومتون دلتون نمی خواد امتحانش کنین؟!!! بعد بیاین عکسشو نشونم بدین بگین متین بیا اینم طرحی که تو یاد دادی... من انگیزه م واسه ادامه دادن آموزش بیشتر شـــــــه؟! 

گالینا (همون که اسم پیجش یاگالاست) یه خط می کشه رو ناخنش به ثانیه نکشیده شونصد تا پیج ریپُست می کنن، اِن نفر از روش طرح می زنن می گن اینو از گالینا یاد گرفتیم... حالا من که توقعم این همه که نیست مسلما ولی ده بیست نفر دیگه فک کنم قابل قبول باشه ببینم چی کار می کنیناااا


Cute Clouds in the Sky nail art using saviz nail polish









نظرات 4 + ارسال نظر
شاداب یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ب.ظ

اوکی من این طرحو زدم میخوام برات بفرستم
فقط من چند وقته گوشیم هنگ میکنه میرم تو اینستا کجا برات بفرستم؟؟ فیسبوک اوکی هست؟؟

اُ... چه زود.... کاش زودتر می گفتم
آپلود کن لینکش رو بفرست، یوزر اینستاگرامتم بده... چون می خوام تو پیجم بذارم تگت کنم

شاداب یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ب.ظ

من تو اینستا فعال نیستم بذار ولی تگ نکن
2تا عکسه
http://uupload.ir/files/zq0p_20160228_213933-3.jpg

http://uupload.ir/files/o4i3_final.jpg

خییییلی هم عالی

اشکال نداره چون فقط می خواستم بقیه بدونن کی طرح رو کشیده ولی هر جور خودت مایلی

شاداب یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ

فقط انگشت حلقه رو اکلیلی زدم من همیشه باید یه ناخنم فرق کنه

اشکالی نداره، خیلی هم خوبه

شاداب دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ق.ظ

فقط این قلم داتینگ من یه خرده بزرگ تره فک کنم
میبینمش بیشتر یاد ببئی هم میفتم
ولی خیلی دوسش دارم


اوهوم قشنگ شده طرحت
من از قلم داتینگ کوچیک استفاده کردم که بتونم ابرای بیشتری بکشم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد