طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

My Nail Polishes & Nail Art Stuffs-8


امروز یه مینی خرید کردم که عکسش رو براتون می ذارم :)

دو تا لاک گلدن رز خریدم، دو تا ظرف کوچولو از این دیزاین های فلزی ناخن که یکیش پاپیونه یکی دیگه هم سه تا گل چسبیده به هم یک کمی هم شبیه چرخ دنده می مونه :))))))))

و........... سه تا مید رینگ ساده که از این به بعد البته اااااااااگه یادم نره تو عکسام می بینیدشون :))

فروشنده هه (با یه لحن میشه گفت ناراضی مثلا)می گفت زنا رو سرگرم کردن دیگه!!! گفتم خب این که به نفع شماس! گفت آره البته خب یه جورایی هم به نفع خانوماست، چون ارزونه... مثلا یکی عطر دوست داشته باشه هی بره عطر بخره ورشکست میشه ولی لاک نه، تنوع هم میشه براشون!

خلاصه نفهمیدم راضیه یا ناراضی :)))

به زودی عکس این لاک ها رو هم رو ناخنام می ذارم براتون


Mini polish haul :))




نظرات 4 + ارسال نظر
شاداب سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ

هییییییی گلدن رز به من نشون نده همین امروز وسوسه میشم برم بگیرم
خیلی قشنگن مبارک باشه
نمیدونم چجوریه من هرچی دنبال این بندانگشتی ساده ها میگردم نیست همش جینگولی مینگولی اویزونش داره اونجوری دوست ندارم
یه کاری کردی هوس کنم برم لاک جدید بخرم دخمل

:))))))))))
من خودم هی واسه یه چیز دیگه می رم خرید بعد یهو میام خونه به خودم میام می بینم لاک خرید فقط! :|
این جا که من خرید مدلای قشنگی داشت خیلی هم جینگولی نبود، نگین دار بود یا طرح های دیگه ولی واسه انگشت من گشاد بود! چون احتمال گم شدنش می رفت نخریدم از اونا، همین سه تا رو خریدم
من دوست نابابی هستم
ولی خدایی انقدی که دنبال لاک هستم درگیر کیف و کفش و لوازم آرایش و این چیزا نیستم :)

شاداب سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

راستی من از گلدن رز تا حالا مدل rich color داشتم از این color expert ها و مدل 60 ثانیه ایش نداشتم کدوم کیفیتش بهتره؟ و قیمتاشون فرق میکنه؟
چون این مغازه ای که ازش همیشه لاک میگیرم فقط از مدل rich تا حالا آورده زنگ زدم بهم گفت امروز فردا بارش میرسه گلدن رز هم میاره
حالا چجوریان کدوم بهتره و قیمتاشون یکیه؟

می دونی خییییلی با هم فرق ندارن، یعنی من تفاوت چندانی حس نکردم! میشه گفت همین کالر اکسپرت خوبه هم از نظر اندازه ش هم قیمتش
شاااااید مثلا کالر اکسپرت یا ریچ یا اکسپرس درای رنگی داشته باشن که تو اون یکیا نباشه...
تو چند می خری این لاک ها رو؟
تو پست بعدی قیمتایی که من تو رشت می خرم رو نوشتم

شاداب سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ

سلاااام دوست جونم
مرسی چقد زود جواب دادی
والا من هر دفعه میرم لاک بگیرم 5-6 تا میگیرم حداقل اخه فروشنده خیلی وقته منو میشناسه خیلی خوب باهام حساب میکنه خودش میگه من به هیچ کدوم از مشتریام اینقد تخفیف نمیدم مثلا 50 تومن بخرم 30 -35 تومن باهام حساب میکنه تازه اخر خریدم هم 2تا لاک اشانتیون بهم میده البته اشانتیون هاش کیفیتشون به خوبی بقیه لاک هاش نیست مثلا از گل باران اشانتیون برمیدارم معمولا
منم دقیقا مثل خودت اینقدی که لاک میگیرم مانتو و لوازم ارایشی نمیخرم

سلام
آخه داشتم پست جدید می ذاشتم یهو دیدم نظر گذاشتی بعدش من همیشه با گوشی هم چک می کنم :)))))))))
....
چرا به من تخفیف نمی دن! :(((((( ولی خب من از یه جای خاص نمی خرم هر جا مسیرم باشه شاید برا همینه
گلباران زیاد ندارم ولی خب بدک نیست :) مفت باشه کوفت باشه

شاداب سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ب.ظ

فک کنم اخرین بار گلدن رز ریچ کالر رو 8000 تومن زده بود تاپ کتش هم همین قد بود ولس خوب میگم رو کل خریدام تخفیف میخورد

من دقیق یادم نیست چند خریده بودم قبلا چون ریچ فقط یکی دارم، ولی دیروز که داشتم می خریدم یادم نمیاد 5 زده بود یا بیشتر ولی همین حدوداست، 8 تومن نیست
آره دیگه تخفیف می ده خوبه، شاید ارزون تر هم در بیاد برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد