طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-381


طراحی ناخن اشکال هندسی (ژئومتریک)

یه طرح تابستونی شاد دیگه با استفاده از لاک مای شماره های 502 (سفید)، 614 (زرد)، 302 (نارنجی)، 606 (سبز کمرنگ) و 703 (آبی کاربنی)

آموزش این طرح رو در پست بعد خواهید دید

مثل من دوستش دارین آیا؟


my another "I miss you SUMMER" nail art   Geometric nails

Colors: MY nail polish no.502 vanilla (white)- no.614 game (yellow)- no.302 beach (orange)- no.606 miss (green) and no.703 carbon (blue), hope you like it












نظرات 2 + ارسال نظر
شاداب شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ب.ظ

خییییلییی نازه
من عاشق رنگ های شادم

مرسی عزیزم

شاداب سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام آجی
ار اونجایی که من این طرحو خیلی دوست داشتم تصمیم گرفتم بعد یه مدت طولانی انجامش بدم
عاشقش شدم
ولی چون رنگ هایی که استفاده کرده بودی همشونو نداشتم و با رنگهای شادی که خودم داشتم ترکیبش زیاد جالب نمیشد ؛ از رنگهای ملایم استفاده کردم
خیلی دوسش دارم
نظرتو بگو
http://uupload.ir/files/tadg_20160614_153946-1.jpg
http://uupload.ir/files/knf7_2016-06-14_15.57.53-1.jpg

سلام عزیزم خیییییییلی خوشگل شده ترکیب رنگش هم عالیه شاداب جون خیلی هم بهاری، منم دوستش می دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد