طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial-37


آموزش طرح نگاتیو اسپیس، یه طرح خیلی خیلی آسون

برای شروع من بیس کت کلسیم ژل فلورمار (2لایه) زدم و اجازه دادم کاملا خشک شه، بعد یه تکه از نوار دیزاین پهن {این همون چسب نواری هست که تو پست خریدام گذاشته بودم :))))))))))))) } و نوار طراحی نازک جدا می کنیم و به شکلی که فیلم می بینید می ذاریم رو ناخنمون، بعد رو قسمت هایی که توسط نوار پوشیده نشده لاک زدم، من برای انگشت حلقه و وسط لاک شماره 311 مای و برای انگشت کوچیک، اشاره و شصت از لاک شماره 506 مای استفاده کردم، بعد وقتی که هنوز لاک مون خشک نشده نوارها رو بر می داریم، کمی که خشک شد تاپ کت می زنیم که من از تاپ کت ژل لوک گلدن رز استفاده کردم، میشه از همون کلسیم ژل فلورمار هم جای تاپ کت استفاده کرد. بعد با یه نگین فلزی گندمی شکل دیزاینم رو تزئین کردم... همین... آسون بود، نه؟!

می تونید لاک های گلدن رز رو از طریق این لینک خرید کنید، هزینه ارسالشون هم به همه نقاط کشور رایگانه، من خودم خرید کردم ازشون

http://www.operakala.com/


Black And Red Negative space nail art tutorial






Song By Darin - Ta mig tillbaka


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد