طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish-107


لاک گلدن رز - کالر اکسپرت- شماره 89 - طوسی {توسی} پر رنگ

می تونید لاک های گلدن رز رو از طریق این لینک خرید کنید، هزینه ارسالشون هم به همه نقاط کشور رایگانه

http://www.operakala.com/


Golden Rose nail polish - Color Expert - no.89 - Grey







نظرات 1 + ارسال نظر
maryam یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام
من کل اصفهان رو زیر و رو کردم واسه کالر اکسپرت 89 ولی نبوووووووود ، حتی ریچ کالر هم پیدا کردم فقط شماره 16 ابی تیره نبود
تازه این سایت اینترنتی هم که بسته شده
حالا چکار کنم؟؟؟؟!

ای بابا!! :((
من قبلا از این سایت خرید کرده بو م والا نمی دونم چه بلایی سرش اومده چون پیج اینستاگرامشون هم دیگه فعال نیست ولی تو جواب بعضی کامنتا گفته بودن سایت رو دارن به روز رسانی می کنن ولی خیلی گذشته از اون موقع!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد