طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-377


سلام

برای امروز یه دیزاین ولنتاینی ساده دیگه آماده کردم،دیزاین ناخن نگاتیو اسپیس

چون آسون بود و همون طور که گفته بودم خونه تکونی مون شروع شده دیگه براش فیلم آموزشی تهیه نکردم، فقط توضیح می دم مراحلش رو. احتمالا این آخرین طرح ولنتاینی امسال خواهد بود... شاااید واسه سپندارمذگان یکی از طرح هایی که قرار بود برا ولنتاین انجام بدم رو انجام بدم، البته اون طرح که مد نظرمه فقط مربوط به روز عشق نیست و میشه همیشه استفاده کرد. برا همون می گم این طرح آخرین طرح ولنتاینی امساله

اوکی... واسه این طرح من از لاک سندی تکسچر (sandy texture یا همون لاک شنی) مارال استفاده کردم شماره SA03، خب اول بیس کت می زنیم بعد از این که کاملا خشک شد نوار طراحی رو به اندازه دو سه سانت جدا می کنیم و به فاصله چند میلی متر از کوتیکول به صورت افقی روی ناخن قرار می دیم. واسه این که چسبندگی نوار طراحی کمی گرفته شه اول رو دستتون بچسبونین بعد جداش کنین بعد بذارید رو ناخنتون، البته من دو تا نوار طراحی پهن رو کنار هم قرار دادم که فاصله بیشتری ایجاد شه. شما می تونین از چند تا نوار طراحی نازک استفاده کنید یا از چسب نواری استفاده کنید، فقط باید کمی باریکش کنین وگرنه کل ناخنتون رو می پوشونه :)

بعد از این مرحله روی ناخنمون لاک می زنیم و وقتی هنوز لاک خشک نشده نوارهای طراحی رو بر می داریم. حالا می بینیم که یه فضای بدون لاک ایجاد شده،  با فاصله کمی از خط پایینی فضای خالی با قلم داتینگ خیلی کوچیک (یا خلال دندون) نقطه چین و سمت چپ فضای خالی با لاک صورتی (اگه اکلیلی باشه هم خوشگل میشه) یه قلب می کشیم. آموزش کشیدن قلب رو می تونین اینجا ببینین => روش آسون برای طراحی قلب با قلم داتینگ

بعد از این که طرحمون خشک شد به صورت افقی رو قسمت بدون لاکمون یعنی اون قسمتی که قلب و نقطه چین کشیدیم تاپ کت می زنیم و نیازی نیست رو کل ناخن تاپ کت بزنید، من این طرح رو رو ناخن انگشت حلقه و وسط اجرا کردم و باقی ناخن ها رو به صورت ساده فقط لاک زدم (همون لاک توسی {طوسی} مارال) شاید فک کنین واسه ناخنای دیگه لاک صورتی بزنید بهتر باشه ولی نظر من اینه که برای این که قلب صورتی بیشتر جلوه داشته باشه بهتره این کار انجام نشه،


Super simple negative space nails with accent pink heart for valentine's day








عکس های بالایی رو روز جمعه گرفتم تو نور روز، این عکسا رو همین امشب گرفتم ولی چون نور مصنوعیه و لاکم هم هنوز کامل خشک نشده من خودم خیلی خوشم نمیاد ولی چند تا شو می ذارم براتون



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد