طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Care-5


سلام

گفته بودم نمی دونم چرا یه جوری ام! دست و دلم به هیچ کاری نمی ره... مثلا ولنتاین نزدیکه منم کلی طرح و ایده داشتم که دوست داشتم انجامشون بدم ولی می بینید که چند تا بیشتر انجام ندادم که تازه دو تاشونم مربوط به قبل از این قضیه میشه! بعدش یه چیز دیگه همیشه دوست داشتم وقتی لاک یا وسایل جدید می خرم ازشون با هم عکس بگیرم و بذارم تو وبلاگ یا پیج اینستام ولی اصلا نمی دونم چرا نمیشه، آخرشم انقد طولش می دم که بالاخره یک کدوم از لاکا رو می زنم و مجبور می شم عکس لاک رو برای معرفی بذارم تو وبلاگ که بعدش دیگه عکس از خریدای جدید گذاشتن بی مزه می شه! تازه شم خونه تکونی ما از الان شروع شده... واسه این که کسی خونه نیست که خونه تکونی رو بندازیم گردنش مجبوریم روزای تعطیل کارای خونه تکونی رو خورد خورد انجام بدیم تا بلکم تا عید تموم شه! دعا کنید ناخنام نشکنه آخه همیشه ی خدا من عیدا ناخنام کوتاهه یا شکسته موقع خونه تکونی یا خودم قبلش واسه این که حرص نخورم کوتاه کردم!

حالا این شما و این ناخنای من که روغن کوتیکول زدم، هیچ وقت روغن کوتیکول رو از یاد نبرید :) اگه از این روغن های کوتیکول که شرکت های مختلف تولید می کنن ندارین یا نمی خواین بخرین، از روغن های طبیعی که تو خونه دارین مثل روغن زیتون، نارگیل، روغن کرچک، وازلین یا روغن های دیگه استفاده کنین و حتما حتما برای چند دقیقه ناخن و کوتیکول رو ماساژ بدین که هم نرم شه و هم زیبایی و لطافت شو مخصوصا تو این روزای سرد از دست نده، حالا بعدا یه آموزش می ذارم واسه درست کردن روغن کوتیکول

من اینجا از روغن کوتیکول گلدن رز استفاده کردم، این روغن و همچنین ژل کوتیکول ریموور و همچنین بیس کت بلک دایموند و.... همـــــچنین لاک پاک کن گلدن رز جزء خریدایی بود که خیییییییییییلی وقت پیش اینترنتی خرید کرده بودم از سایت اپرا کالا و تصمیم داشتم عکسشونو بذارم و حتی عکس هم گرفتم و نذاشتم که نذاشتم که نذاشتم! راستی این روغن رو 11000 تومن خریدم از این سایت که هزینه ارسالش رایگان بود... در واقع هزینه ارسال سرشکن شده رو کالاهاش!

ضمنا می تونید لاک های گلدن رز رو از طریق این لینک خرید کنید، هزینه ارسالشون هم که گفتم...به همه نقاط کشور رایگانه :)

http://www.operakala.com/


تو این عکس روغن کوتیکول زدم

Golden rose beauty oil for nail and cuticle


تو این عکس هم بعد از پاک کردن روغن رو ناخنم با پد الکلی بیس کت استحکام بخش بلک دایموند گلدن رز رو زدم (چرا پاک کردم؟؟ واسه این که چربی اضافی ناخن گرفته شه و راحت تر بیس کت روش بشینه و هم این که ناخنم یه جورایی ضد عفونی شه)

Golden rose Black Diamond nail hardener


اینجا هم دو تا عکس رو کنار هم گذاشتم با بتونین مقایسه کنین :)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد