طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-370


طراحی ناخن گردینت آبی و هلویی+ اکلیل نقره ای

این طرح رو به این نیت که از رنگ های پنتون سال 2016 استفاده کنم انجام دادم. البته من دقیقا لاک به رنگ رز کوارتز و سرنیتی نداشتم ولی این لاک هایی که من استفاده کردم هم خوشرنگن، مگه نه؟! :)

راستی این طرح رو با لاک های جدید ساویزم انجام دادم... دلم می خواد اون لاکای جایگزین زودتر بیان چون یه قرمز خوشرنگ انتخاب کردم که واسه ولنتاین و سپندارمزگان باهاش براتون طراحی ناخن بذارم (البته... البته اگه رنگی که از تو پالت تو عکس انتخاب کردم همونی باشه که واقعا هست!)

خب این طرح گردینت (یا گرادیانت!!!! یا طراحی ناخن با اسفنج یا همون محو دو یا چند رنگ تو هم) رو می پسندین؟! ما که می پسندیم

شماره هایی که استفاده کردم اینا هستن، شماره 01 برق ناخن (هم به عنوان بیس هم تاپ کت)، شماره 03 سفید (به عنوان زمینه و برای بهتر دیده شدن رنگ ها)، شماره 23 هلویی یا گلبهی یا صورتی، شماره 72 آبی روشن و شماره 90 اکلیلی نقره ای


pantone color 2016 gradient + glitter finish

i know these aren't exactly the same colors, but i don't care... i love it very much









این عکسا رو ببینید... تو عکس های قبلی شاید خیلی اکلیل بودنش مشخص نباشه ولی این عکس هنریا رو گرفتم ببینین چه جوریه :))))



نظرات 3 + ارسال نظر
شاداب پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگه ساده و شیک

سلام
خیلی ممنون

شاداب جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ق.ظ

مرسی که زود جواب دادی خانومی
منم خیلی طراحی ناخن دوست دارم
میخواستن بدونم برای گرادینت از چه اسفنجی استفاده میکنی
من یه بار اسفنج ارایشی گرفتم تیکه های اسفنج بهش میچسبسد مجبور شدم چند بار پاک کنم و دوباره بزنم تا خوب دربیاد. یه بارم از اسفنج معمولی استفاده کردم حباب حباب شد
خلاصه اینکه گیج شدم از چه اسفنجی استفاده کنم
اگه راهنمایی کنی ممنون میشم

خواهش می کنم

من خودم از بیشتر از اسفنج معمولی استفاده می کنم، می دونی باید یه دور بزنی بعد که یک کم خودشو گرفت دوباره بزنی، سری دوم هم لازم نیست خیلی زیاد اسفنج رو آغشته به لاک کنی ، نکته دوم اینکه خیلی ضربه نزن یکی از دلایلی که باعث ایجاد حباب میشه همینه مخصوصا وقتی لاکی که رو اسفنج زدی خیلی زیاد باشه، با اسفنج آرایشی هم بیشتر اسفنج رو به صورت گهواره ای رو ناخن بذار و بردار اینجوری تکه هاش کمتر می چسبه

شاداب جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ق.ظ

راستی عکساتونو تو اینستاگرام دیدم
خیلی طراحی هات قشنگ و تمیز و حرفه ایه عالیییییی

خیلی ممنون که وقت گذاشتی و خیلی خیلی ممنون بابت تعریف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد