طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial-31


آموزش طراحی ناخن خال خالی خیلی ساده... ولی مگه طرح به این سادگی هم به آموزش احتیاج داره؟؟!!! دیگه فک کنم هر کسی بتونه این طرح رو رو ناخنش پیاده کنه، این طور نیست؟!!

خب در واقع چیزی که من تو این فیلم می خوام آموزش بدم اینه که خلاق باشید و گل میخ ناخنتون رو خودتون طراحی کنید و با طرح ناخنتون ست کنید :)) بعله اینجوریاس :دی

اوکی... اول از همه به گل میخ ساده نیاز داریم، منظورم همین دیزاین های فلزی ساده س

اون رو با یه قطره برق ناخن رو سطح مورد نظرمون ثابت می کنیم. چون من لاک سفید با خال های مشکی مد نظرم بود رنگ گل میخ رو مشکی در نظر گرفتم، با لاک مشکی سطح گل میخ رو می پوشونیم و اجازه می دیم خشک شه، بعدش یه قطره لاک سفید رو می ریزیم رو یه تیکه فویل یا هر سطحی که لاک رو جذب نکنه. برای ایجاد نقطه ها باید از قلم داتینگی که کوچکترین سایز رو داره استفاده کنیم البته خلال دندون هم جواب می ده یا هر چیزی که شما دم دستتون دارین و مناسبه این کاره... اوکی قلم داتینگ رو می زنیم به لاک سفید و سعی می کنیم روی گل میخ مشکی شده مون نقطه های ریز ایجاد کنیم، سطحش پر شده اجازه می دیم خشک شه و بعدش تاپ کت یا برق ناخن می زنیم.

تو این مرحله باید بذاریم کاااااملا گل میخ جدیدمون خشک شه و بعد لاک های اضافی اطرافش رو ازش جدا می کنیم و حالا آماده س :))

من رو ناخن انگشت حلقه دیزاین خال خالی انجام دادم و رو ناخن های دیگه از این گل میخ خال خالی استفاده کردم، به همین سادگی... به همین خوشمزگی :))))

یه نکته دیگه گم این که برای چسبوندن دیزاین به ناخن می تونید از برق ناخن یا چسب ناخن استفاده کنید، چون من خیلی طرح رو رو ناخنم نگه نمی دارم و زود پاک می کنم از برق ناخن استفاده می کنم، البته واسه دووم بیشتر می تونید از برق ناخن های قدیمی تون که غلیظ شده استفاده کنید، کاری که من انجام می دم ،)

DIY - How to make your own polka dot nail art stud match your dotticure + Dotticure tutorial :D


 




Song By 25Band - Tars

نظرات 1 + ارسال نظر
Zeynab دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:57 ب.ظ

20

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد