طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.352: Reverse Stamping Nail Art


تلاش برای درست کردن استیکر با مهر باخن اونم با چییییی؟؟؟؟ با این مهر درب و داغون من (تکنیک استمپینگ برعکس)

با اینکه لاک مخصوص استمپینگ ندارم ولی خب از هیچی بهتره

بعععععععله مهر ناخن لاک مخصوص داره حالا هی من بگم هیچ کی باورش نشه!!! می رم مغازه ها دنبال لاک مخصوص مهر ناخن همه فک می کنن توهم زدم!!!!

اینو سال های ساله می دونم و تجربه کردم که هر چی جاهای دیگه استفاده می شه شونصد (!) سال بعدش میاد اینجا ولی باز می گم خب حالا می پرسم ضرر که نداره بعد هیچی دیگه دوباره ضایع می شم! تازه همه ش هم فروشنده ها فک می کنن من بلد نیستم و اشتباه می کنم!!!!!!!!!!! خدااا به کی بگم!


My first attempt to Reverse Stamping mani






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد