طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

My Nail Polishes & Nail Art Stuffs No.1


قطعه ای از بهشت

لاک ها و لوازم طراحی من



نظرات 3 + ارسال نظر
adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:36 ب.ظ

وای دیدن این عکس چه حس خوبی میده به ادم...فقط میخوام نگاش کنم

دقیقا قطعه ای از بهشته

ویدا پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:22 ب.ظ

میشه از طراحی ناخونای خودتونم عکس بزارین اخه با این همه وسییله کلی طراحیای منحصر ب فرد میشه انجام داد

اگه جمله تونو درست متوجه شده باشم... کل این وبلاگ طرح هایی هست که خودم رو ناخنای خودم انجام دادم عزیزم

الی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:12 ب.ظ

متین خانم شما فوق العاده هستین

ممنوووووونم، شما لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد