طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.29: Blue And White Tip Nail Art


طراحی ناخن فرنچ آبی و سفید
Blue And White Tip Nail Art






نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:54 ق.ظ

طرح به این زیبایی چرا اسم و لاکها رو نگفتین با شماره‌اش رو چرا بعضی طرحها اعلام کردین اما بعضی دیگر نکردین

این طرح خیلی قدیمیه مربوط به زمانی که من فقط عکس می ذاشتم، و موقعی که تصمیم گرفتم جزئیات رو هم بنویسم دیگه یادم نبود چه لاکی یا چه شماره ای تو طرح های قدیمی استفاده کردم که به اون پست ها اضافه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد