طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Q&A no.01: جواب پیام خصوصی


دوستای عزیز، من اوایل جواب پیام خصوصی رو می دادم ولی بعدش بنا به دلایلی دیگه جواب نمی دم، لطفا اگه سوالی داریدممنون می شم از طریق کامنت مطرح کنید.

در هر صورت از این به بعد اگه سوال پیام خصوصی مرتبط با موضوع وبلاگ باشه تصمیم گرفتم جواب رو به این شکل بدم، چون ممکنه سوال کسای دیگه ای هم باشه


سوال طراحی
مریم

سلام خانم متین
اول از همه واقعا خسته نباشید
بسیار هنرمندین و کارهاتون واقعا زیبان
من اصلا فکر نمیکردم بشه با لاکهای ایرانی به این زیبایی طراحی کرد البته فکر کنم این از هنر شماست.
یه سوال داشتم ازتون میخواستم بدونم رنگهای اکریلیک که برای طراحی روی ناخن استفاده میشن همون رنگهای اکریلیک نقاشی هستن یا فرق دارن؟
ممنون میشم جواب بدین

*************************
جواب
سلام مریم جان، خیلی ممنون از لطفت
بله، همون رنگ اکریلیکه و من هم از همون اول که می خواستم طراحی رو ناخن رو با رنگ اکریلیک تمرین کنم از همین فروشگاه های لوازم نقاشی می خریدم و هنوز هم همین کار رو می کنم فقط برندش رو تغییر دادم و هر دفعه یه مارک با کیفیت تر خریدم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:46 ق.ظ

سلام عزیزم. خوبی؟ بنظر من هم دومی قشنگ تر بود. رنگاش هم متنوع تر بود. اولی بیشتر ceremonial بود.

ممنون از مریم جون به خاطر سؤالشون. چون برای منم این سؤال پیش اومده بود.

سلام، مرسی عزیزم، خب پس دو به یک به نفع دومی
یه مارک رنگ اکریلیک هست که من مشکی و سفیدش رو دارم که اون مارک رو فروشگاه هایی که لوازم طراحی ناخن کار می کنن میارن و می گن رنگ مخصوص طراحی ناخن، ولی من تفاوتی ندیدم بینشون

maryam سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:32 ب.ظ

سلاااااااااااام
لاک ها همشون خوبن فقط تنها مشکلشون اینه که سر ناخن میپره همیشه که این مشکل با تاپ کت حل شدنیه یا ژلیش. من خودم تنوع و درخشش مای رو عاشقشم.
مرسی که پیامای خصوصی رو اینجور جواب دادین چون دقیقا سوال منم بود،ممنون از مریم جون به خاطر سؤالشون. حالا قلم موی ریز و ظریف گیرم نمیاد ، از کجا باید خرید؟ بگیم چی میخوایم؟
کلا وبلاگ و مطالبش با جزییات و عالیه

سلام مریم جان :) چه خوب مثل این که سوال خیلیا بوده
ببخشید دیر جواب دادم دیگه خودتون که متوجه شدید اگه فروشگاه لوازم طراحی ناخن قلمو خیلی ریز نداشته باشن مجبوری خودت درستش کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد