طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-371


یه طراحی دیگه با استفاده از رنگ سال 2016 پنتون (صورتی رز کوارتز و آبی سرنیتی)

پنتون امسال رنگای خیلی ناز و دخترونه ای رو به عنوان رنگ سال انتخاب کرده، خیییییلی خیییییییییلی ناز و خیییییییییلی خیییییییییییلی ملو و ترکیبشون با هم محشره

امروز واسه اینکه بتونم دیزاین ناخن با الهام از رنگ سال انجام بدم یه لاک صورتی گلدن رز خریدم (همین که تو عکس می بینید) ولی هنوز اون رنگ آبی رو نتونستم پیدا کنم، خودم یه گلدن رز آبی همین که تو عکسه رو داشتم ولی نسبت به رنگ سال یک کم پررنگ تره

تصمیم گرفتم با همین دو تا این طرح رو انجام بدم

البته یه لاک آتوسا دارم که بیشتر به بنفش می زنه این سری باید با همین گلدن رز آبیه قاطیش کنم یا این گلدن رز رو با سفید قاطی کنم ببینم می تونم لاک اون رنگی ازش در بیارم یا نه :)))

و حااالاااا این شما و این هم طرح دوم پیشنهادی من با رنگ سال 2016 پنتون :)

برای این طرح از لاک گلدن رز اکسپرس درای شماره 10 (صورتی) و 70 (آبی) استفاده کردم

بعدا نوشت: اون عکس آخری رو صبح روز بعد تو محل کارم تو نور روز بارونی گرفتم و اضافه کردم به پست ؛)

ضمنا می تونید لاک های گلدن رز رو از طریق این لینک خرید کنید، هزینه ارسالشون هم به همه نقاط کشور رایگانه، من خودم خرید کردم ازشون

http://www.operakala.com/


pantone color of the year 2016 inspired nail art

I used Golden rose Express dry no.10 and no.70

these colors are really beautiful and girly, I love the combination of these colors together!!