طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.80: Woo Rose Gold Nail Polish


لاک وو :دی شماره 404 - مسی یا رز گلد شاید

Woo Nail Polish - No.404 - Rose gold







نظرات 2 + ارسال نظر
مهوش شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام
این رنگ چقدر قشنگ کجا دارن من مییخوام بخرم

سام
من رشت هستم و از یکی از لوازم آرایشیا خریدم که یادم هم نمیاد کجا بود متاسفانه

مهوش چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:59 ق.ظ

تو تهران هم هست آیا
من دنبال یه مدل از مارک گلدن رز شماره 308 طلایی اکلیلی هستم پیدا نمیکنم

خب متاسفانه من در جریان نیستم تو تهران کجا می تونید خرید کنید
ولی من گلدن رز اکسپرت طلایی دارم با شماره ۶۹، اکلیلی نیست البته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد