طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.??: Tropical X Smoosh Nail Art


طراحی ناخن تروپیکال (گرمسیری) تابستونی + طرح اسموش (ابر و باد)

این طرح تابستونی با استفاده از برچسب (آبی*) ناخن انجام شده البته ناخن انگشت حلقه و وسط، بقیه ناخن ها هم طرح اسموش هستن، قبلا یه بار آموزش داده بودم، ولی اگه ندیدین تو ویدیوی بعدی آموزش اسموش هم هست.


Tropical X Smoosh nails

I used beauty big bang water decals for the tropical design, you can use my discount cone "MATIN" for 10% off on all items you purchase at BeautyBigBang.com



لاک هایی که استفاده کردم: لاک ساویز شماره 03 (سفید)، لاک اسنس به اسم L.O.L (سبز روشن)، لاک اینلی به اسم Jade (سبز تیره)

لوازم جانبی که استفاده کردم: برچسب آبی برند BeautyBigBang طرح فلامینگو و برگ های گرمسیری، لیکوئید لیتکس یا همون لاک پیل آف (دور ناخن)، استمپر سیلیکونی



*: منظور از برچسب آبی از اون مدل برچسب هاست که باید چند ثانیه توی آب بمونه که از مقوای زیریش جدا شه و بشه ازش استفاده کرد. همون که این جا بهش می گن لنز ناخن. خیلی خیلی نازکه و چسب نداره، آموزش استفاده از لنز ناخن تو ویدیوی بعدی هست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد