طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.165: Belmonda Nail Polish No.93


لاک بلموندا - شماره 93 - سبز روشن اکلیلی (شنی)

قبلا دو تا لاک سبز روشن معرفی کرده بودم از برند بلموندا، این هم تقریبا با اونا همرنگه. یعنی اگه بخواین می تونین اینا رو با هم ست کنید، 2 لایه از لاک ناخن رو پوشش می ده


belmonda nail polish - no.93 - light green - 2 coats






نظرات 1 + ارسال نظر
Atiyeh پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام لاکاتون واقعا عالین ولی من هیجا پیدانمیکنم بعد قیمتشونم نمیدونم میشه هم قیمت و هم جایی رو معرفی کنید

سلام :)
می تونید از طریق صفحه اینستاگرام لاک بلموندا ازشون بپرسید، اگه اسم شهرتون رو بگید بهتون می گن کجاها می تونید لاک هاشون رو تهیه کنید
این اسم پیج شونه: Belmondacosmetics
در مورد قیمتش هم این که من خودم تو رشت ۵تومن خریدم، شاید جاهای دیگه فرق داشته باشه ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد