طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.149: Belmonda Nail Polish No.80


لاک بلموندا - شماره 80 - آبی تیره | آبی نفتی

خب این هم لاک بعدی از برند بلموندا، آبی تیره که یــــــــــــــه کووووووچولو سایه بنفش می زنه، البته شاید به چشم من این جور به نظر میاد :))))))) در هر صورت می دونید که من سورمه ای دوست دارم :) تو این عکس دو لایه از لاک زده شده


Belmonda nail polish - no.80 - Dark blue - 2 coats





نظرات 1 + ارسال نظر
حانیه پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ب.ظ

وای این رنگه خیلی بت میاد متین جوووووووووووون خیلی خوش رنگهوای دلم ضعف رف

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد