طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.443: Water Marble Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 21


طراحی ناخن ماربل (درای ماربل استیکر)

باورم نمی شه بیست و یک هفته از چالش گذشته!! واقعا عمرمون چه زود می گذره و متوجه نمی شیم

در هر صورت بخش دوم چالش سی و یک روزه هم تموم شد و از این هفته بخش سوم شروع شده که الهام گرفتن از موارد مختلفه. اولیش هم رنگه... باید برای هفته بیست و یکم یک طرح با الهام از یک رنگ انجام بدیم. من آبی رو انتخاب کردم.

این طرح با استیکر ماربل که خودم با استفاده از لاک و سلفن زیپر (سندویچ بگ) درست کردم، انجام شده. لاک ها هم سفید ساویز، آبی روشن مارال و آبی متوسط مای بود. شبیه اقیانوس شده این طور نیست؟

قسمت سوم چالش: الهام گرفتن از...

Part 3: Inspired By...

هفته بیست و یکم: یک رنگ

Week 21: A Color

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

Week 21 of 31DC2016WEEKLY and i inspired by BLUE.I did this mani using my DIY marble sticker :)
it's reminds me of ocean, what about you?







نظرات 1 + ارسال نظر
adineh دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:48 ب.ظ

سلااااااام.منتظر بودم آپ کنی...جالبه..ترکیب رنگ رو دوس دارم...اگه این طرح رو امتحان کنم حتما سمبل ماهی اسفند ماه رو روش میکشم

سلام آدینه جون
عزیییزم! خیلی ممنون
حتما قشنگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد