طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.130: MY Nail Polish No.808 (Candy)- New Collection


لاک مای- شماره 808 - صورتی

لاک بعدی که آماده کردم برای معرفی این لاک صورتی هات!! هست که خیلی خوشرنگه واسه تابستون هم مناسبه به خاطر رنگ گرمش :) یه کوچولو مثل لاک نیونه انگار :)

لازم به ذکره که این هم جزء سری جدید لاک های مای هست و دو لایه از لاک زده شده


MY nail polish - no.808 (Candy) - Pink - 2 coats






نظرات 3 + ارسال نظر
adineh چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:54 ب.ظ

اینو خریدم..خییییلی خوشرنگه...تو عکس انگار لاک شبتابهممنون عزیزم

اوهوم خیلی :)
خواهش می کنم عزیزم

Zeynab چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:02 ب.ظ

قشنگه.پوشش دهیش هم خیلی خوبه

eli پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام متین جون ... خسته نباشی
اول از همه ممنون بابت پاسختون ....
امکان داره بگین لاک های آینه ای رو از کجا میشه تهیه کرد ؟؟؟؟؟؟
هر جا میگردم پیدا نمیکنم ....

سلام، خواهش می کنم
عزیزم من تا حالا خرید نکردم ولی یه پیج تو اینستاگرام می شناسم به اسم هنر طراحی ناخن که لاک آینه ای می فروشه البته اگه اشتباه نکنم لاک ژل آینه ایه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد