طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.??: Tropical X Smoosh Nail Art Tutorial - 2 Ways To Apply Water Decals


آموزش استفاده از لنز ناخن + آموزش طراحی ناخن  اسموش

خب همون طور که تو پست قبل گفته بودم تو ویدیو طرح تابستونی پست قبل دو مدل طراحی ناخن آموزش می دم، یکی استفاده از برچسب آبی یا لنز ناخن به دو روش و یکی هم طرح اسموش یا ابر و  باد


Two ways applying water decals - Tropical X Smoosh nail art tutorial





نظرات 1 + ارسال نظر
asma یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام. ممنون از مطالب مفیدتون.ببخشید بک نکته رو می خواستم بگم: خیلیا مثل من ممکنه بع دلایلی امکان استفاده از فیلتر شکن رو نداشته باشن و همینطور دسترسی به کانال تلگرام رو.میشه از راه دیگه ای برای آپلود فیلم ها داخل وبلاگ استفاده کنید؟ خیلی ممنون میشم

سلام، خواهش می کنم
راستش من قبلا هم تو کانال یوتیوبم آپلود می کردم، هم تو آپارات هم تو نماشا، برای کسایی که دسترسی به یوتیوب نداشتن، ولی متاسفانه به دلایلی که تو چند پست قبل تر توضیح دادم، آپلود تو کانال های مختلف رو متوقف کردم تا بتونم راه حل مناسبی پیدا کنم
البته تو صفحه اینستاگرامم کوتاه شده ی این ویدیوها رو می تونید ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد