طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.??: Aztec Pattern Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن "ازتک"

این هم آموزش طرح قبل که با استفاده از اسفنج و همین طور صفحه طراحی (استمپینگ پلیت) یا شابلون فلزی انجام شده بود

مراحلش سخت و غیر قابل فهم نیست، اگه آموزش های قبلی وبلاگم رو دنبال کرده باشید مطمئنا هیچ مشکلی برای انجامش نخواهید داشت. تنها موردی که می تونم بگم این جا اینه که ما معمولا برای تکنیک استمپینگ مشکل داریم البته در خارج از ایران هم من خیلیا رو دیدم که نمی تونن با این صفحه ها کار کنن البته که مشکل ما کمی بیشتره چون دسترسی مون به برندهای معروف در زمینه صفحه های طراحی و لاک های استمپینگ خیلی محدوده، یه سری نکته می گم امیدوارم کمک تون کنه، اگه باز نکته ای یادم بیاد به همین پست اضافه می کنم.

Aztec nail art tutorial



نکته اول: وقتی یه صفحه طراحی جدید می خرید یه روکش پلاستیکی نازک داره، یادتون باشه اون برای جلوگیری از خط و خش افتادن روی صفحه گذاشته شده و قبل از استفاده باید اون رو از صفحه جدا کنید (بعضیا فکر نکنن چه نکته مزخرفی، دیدم که می گم! )
نکته دوم: اگه لاک مخصوص استمپینگ پیدا کردید و خریدید و استفاده کردید که هیچی ولی اگه ندارید از لاک های با پیگمنت بالا استفاده کنید. شاید نشه گفت همه ولی معمولا این لاک ها غلیظ هستن و احتمالا هم دیر خشک می شن، مثلا لاک های طراحی (همونا که یه سر سوزنی داره) بهتر از لاک های معمولی جواب می ده.
نکته سوم: مهر یا استمپر هم مسلما تو نتیجه تاثیر داره، پلیت هایی که یه ذره مشکل دارن با استمپرهای سفت تر بهتر جواب می دن تا استمپرهای نرم یا سیلیکونی.
نکته چهارم: استمپر رو قبل و بعد از هر بار استفاده تمیز کنید... نه با استن یا لاک پاک کن، با یه تکه چسب نواری خیلی راحت لاک های باقی مونده روی استمپر برداشته می شه، قبلا آخر یکی از ویدیوهام نشون داده بودم، قبل از استفاده از این جهت که اگه استمپر شما در نداشته باشه، مطمئنا گرد و غبار روش می شینه (حتی اگه به چشم نشه دید) که باعث می شه کیفیت کار بیاد پایین.
نکته پنجم: صفحه یا پلیت طراحی هم بسیار مهمه تو کیفیت کار، چیزی که خودم تجربه کردم و در واقع برداشت من اینه که صفحه هایی که طرح های حک شده روی اون ها عمیق بیشتری داشته باشه می تونه لاک بیشتری رو تو خودش جمع کنه در نتیجه بهتر روی استمپر بر می گرده، شاید شاید شااااید این نتیجه گیری درست نباشه ولی به نظر من این طوری می رسه!
نکته ششم: سرعت کار تون باید بالا باشه، چون مقدار لاکی که روی صفحه هست یه لایه خیلی نازکه و زود خشک می شه
نکته هفتم: حتما قبل و بعد از هر بار استفاده صفحه طراحی رو با استن پاک کنید. قبل به همون دلیل گرد و غبار که بالاتر گفتم، بعد هم به این دلیل که لاک باقی مونده روی صفحه که خشک شده اجازه نمی ده لاک جدید خوب تو فضای طرح بشینه در نتیجه کل یا بخشی از طرح بر نمی گرده روی استمپر.

در آخر بگم... همون طور که بالاتر گفتم ما نمی تونیم به راحتی از برندهای معروف و "آزمون پس داده" صفحه های طراحی، استمپر و یا لاک های مخصوص استمپینگ رو خرید کنیم، لوازم موجود در فروشگاه های این جا هم اکثرا از چین وارد می شه و نُونِیم هستن، نمی گم همه... ولی خیلیاش کیفیتی که باید داشته باشه رو نداره، بنابراین با آزمون و خطا می تونیم بفهمیم کدومش خوبه و تا حدودی نتیجه مورد نظر رو به ما می ده، به هر حال نتیجه پرفکت گرفتن بستگی به چهار چیز داره... یک، صفحه طراحی مناسب، دو، لاک مناسب، سه، استمپر مناسب و چهار هم خود ما که داریم تکنیک استمپینگ رو انجام می دیم، هر کدوم این موارد مشکل داشته باشه نتیجه دلخواه به دست نمی آد.

فعلا همین تا بعد ببینم چیزی یادم میاد یا نه، اگه نکته ای از قلم افتاده باشه یا خودم جای دیگه با موردی برخورد کردم این جا می نویسم.


نظرات 1 + ارسال نظر
دینا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 03:14 ب.ظ

عزیزم استمپرتو از کجا گرفتی؟

از لاک سنتر رشت، البته یه صفحه طراحی خریده بودم که یه استمپر هم همراهش بود
و مورد دیگه این که ارتفاع استمپر تقریبا دو برابر چیزی بود که تو ویدیو می بینید، من خودم بریدم و کوتاه ش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد