طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.??: Summer Beach Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن "ساحل"

خب تو این پست شما آموزش طرح "ساحل" رو خواهید دید، این طرح رو 6-7 هفته قبل یک بار انجام دادم، اون موقع فرصت ویدیو گرفتن نداشتم، از دوستای اینستاگرامی پرسیم و اونا هم گفتن مایلن ویدیو بذارم براشون، این شد که دوباره انجامش دادم و ازش فیلم رفتم، همون طور که تو پست قبل گفتم، توضیحات تو ویدیو گفته شده (بچه ها من خیلی صدای ضبط شده م رو دوست ندارم ولی دیگه بپذیریدش از من ) اگه نکته جدیدی باشه به همین پست اضافه می کنم

الانم که دیگه تلگرام "هیتلر" شده و اکثر شما تو گوشی یا سیستم تون "هیتلرشکن" دارید خدا رو شکر، پس خیلی راحت می تونید ویدیوهام رو تو یوتیوب ببینید

این شما و این هم طرح تابستونی امروز...


Summer beach nail art tutorial



این هم آموزش کوتاه اینستاگرامی :))

Beach Nail Art Tutorial


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد