طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.??: Rainbow Quote Nail Art For 31DC2017 - Day 9


طراحی ناخن رنگین کمونی

روز نهم چالش سی و یک روزه 2017 و ناخن های رنگین کمونی :) این هم طرح من برای روز نهم که کلش با قلم مو و رنگ اکریلیک کشیده شده، دوست نداشتم پاکش کنم ولی مجبور بودم :(


قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

روز پنجم: ناخن های آبی

Day 5: Blue Nails

The 31 Day Challenge 2017

#31DC2017

Be a RAINBOW in someone else's cloud! "Maya Angelou" x

Rainbow quote nail art for day 9 of the #31DC2017 challenge




لاک زمینه لاک سفید بلموندا شماره 02 هستش و روی طرح انگشت وسط هم لاک اکلیلی کالیستا شماره ؟؟ زدم، کل طرح رو هم با قلم مو و رنگ اکریلیک کشیدم یا بهتره بگم نوشتم! ؛)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد