طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.??: Purple Quatrefoil Nail Art For 31DC2017 - Day 6


طراحی ناخن چهارگوشه بنفش

روز ششم چالش سی و یک روزه 2017 روز ناخن های بنفشه، این هم طرح من برای این روز که با قلم داتینگ انجام شده :)


قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

روز ششم: ناخن های بنفش

Day 6: Violet Nails

The 31 Day Challenge 2017

#31DC2017

Quatrefoil nail art for day 6 of the #31DC2017 challenge




لاک زمینه لاک بمفش (یاسی) گلدن رز کالر اکسپرت شماره 66 هستش و بنفش پررنگ هم لاک کالیستا شماره 91 و همون طور که گفتم با قلم داتینگ طراحی کردم.