طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.??: Denim + Heart Pattern Nail Art For 31DC2017 - Day 5


طراحی ناخن طرح جین + قلب! ؛)

طرح جین برای روز پنجم چالش سی و یک روزه 2017 که تم ش آبی باید باشه، طرح قلب رو هم شابلون فلزی که دارم الهام گرفتم :دی حالا فک نکنید عقل شو از دست داده، چون این طرحه خوب چاپ نمی شه رو ناخن، فکر کردم خودم بکشم دردسر کمتری داره =))))


قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

روز پنجم: ناخن های آبی

Day 5: Blue Nails

The 31 Day Challenge 2017

#31DC2017

Denim nail art  + Heart pattern for day 5 of the #31DC2017 challenge




لاک زمینه لاک گلدن رز ریچ کالر شماره 62 هست + طرح جین و قلب ها رو با قلم مو لاک سفید گلدن رز ریچ کالر شماره 76 کشیدم و در آخر هم با تاپ کت مات کننده گلدن رز ماتش کردم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد