طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.??: Yellow Quote Nail Art For 31DC2017 - Day 3


طراحی ناخن... ؟؟ ... اسمشو چی بذارم؟ :) نوشته زرد؟!!

روز سوم چالش سی و یک روزه 2017 و تم زرد... برای امروز نوشته در مورد رنگ زرد رو انتخاب کردم :)


قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

روز سوم: ناخن های زرد

Day 3: Yellow Nails

The 31 Day Challenge 2017

#31DC2017

THE COLOR YELLOW MAKES ME SMILE... x

Yellow quote nail art  for day 3 of the #31DC2017 challenge


ورژن براق - Glossy version


و ورژن مات این طرح - Matte version

لاک زردی که تو زمینه استفاده شده لاک مای هست شماره 614 (game) و طرح رو هم با قلم مو و رنگ اکریلیک زرد پررنگ نوشتم :)

پی نوشت: سعی می کنم عکس های بیشتر رو بعدا به این پست اضافه کنم.