طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Challenge No.5: 31DC2017 Challenge


چالش سی و یک روز طراحی ناخن 2017

خب خب خب... اگه خیلی وقته وبلاگ منو می خونید یا منو در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید باید بدونید در مورد چالش ها، مخصوصا چالش سی و یک روزه، دوباره سپتامبر شده وقت این چالش رسیده :)

طبق معمول من هم دوست دارم تو این چالش شرکت کنم ولی آیا با وقت کمی که دارم من، می توانم؟!!! :))) شاید نتوانم!!!  ولی خب چه اشکالی داره شروع می کنم ببینم تا کجا می تونم پیش برم :)


x I'm joining the challenge, too! :) x

x The 31 DAY CHALLENGE 2017 x 31DC2017 x