طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.???: Pink Mermaid Nail Art


طراحی ناخن پری دریایی / پوست ماهی صورتی

سلاااام بچه ها!!! ما رو نمی بینین خوبین؟! :))))) بعد از مدت ها من برگشتم با یه پست جدید... البته که لاک ها و طرح های قبلی رو کم کم پست می کنم. خب به هر حال چند وقت گذشته به خاطر کمبود وقت نتونستم وبلاگ رو به روز کنم چون هم باید تعداد زیادی عکس ادیت می کردم، هم مطلب می نوشتم و این نیاز به زمان کافی داشت در حالی که برای صفحه اینستاگرامم فقط یکی از عکس ها رو آماده می کردم... ولی الان می بینم کلی عکس دارم که رو هم تلنبار شده و اگه بخوام هی فکر کنم که باز به ترتیب عکس ها رو آپلود کنم در حالی که می بینم وقت کافی هم برای این کار ندارم باز هی تعداد عکس ها زیاد می شه و کارم روز به روز سخت تر برای همین تصمیم گرفتم عکس هایی که از این به بعد آماده می کنم رو به موقع بذارم تو وبلاگ و عکس های قبلی رو هم تو فرصت هایی که پیدا می کنم آروم آروم آپلود می کنم تا ببینیم چی پیش میاد.

خب طرح امروز طرح پوست ماهی یا پری دریایی صورتیه... البته قبلش روی لاک سورمه ای که داشتم امتحانی دو مدل انجام دادم و خیلی هم خوب شده بود. شما که می دونین من سورمه ای دوست دارم اگه بد هم می شد بازم به نظرم خوب بود!!... نه جدی خوب شده بود :) به هر حال دلم خواست یه کم شادتر باشه و تصمیم گرفتم با تم صورتی انجام بدم و فقط یکی از مدل ها رو، چون برای اون یکی خیلی مطمئن نبودم واسه این که قرار بود فیلم بگیرم.

به هر حال این شما و این هم پری دریایی صورتی :)


Pink mermaid / Fish scale nail art





لاک زمینه لاک کالیستا شماره N16 ست، به همراه لاک اکلیلی هولوگرافیکی که خودم درست کردم و همین طور یه کوچولو لاک مسپی شماره D3



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد