طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

دوستای عزیزم، محصولات فلورمار رو تا ۳۱ فروردین می تونید با تخفیف از سایت شون خرید کنید

ضمنا می تونید از کد تخفیف ۵ درصدی من هم برای کل خریدهاتون استفاده کنید

کد تخفیف: 5T374A

سایت نمایندگی رسمی فلورمار: http://www.flormarstore.com/

یه توضیح کوچولو و این که تجربه خودمم بوده، قیمت ها تو سایت چند درصد پایین تر از قیمتی هست که نمایندگی های فلورمار در فروشگاه ها محصولات شون رو عرضه می کنن

ضمن این که تا شهریور نود و شش می تونید از کد تخفیف من استفاده کنید

نظرات 9 + ارسال نظر
Zeynab پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:10 ق.ظ

خیلی مرسی

خواهش می شه

سحر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 06:08 ب.ظ

متین جونم
جلی رول پن رو از کجا بخرم ؟
آدرس دقیق میدین

من از مجتمع مهران تو رشت خریدم، البته واسه نقاشی های رو کاغذم دنبال خودکار سفید بودم که اینو دادن
فکر می کنم که لوازم تحریریا داشته باشن

سحر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:12 ب.ظ

من هر جا گفتم بهم گفتن تا حالا نشنیدیم چنین چیزی
البته من تهرانم

خب من این خودکارو با این اسم نخریدم، گفتم خودکار سفید که اینو داد، ممکنه به اسم ندونن چیه، شما هم حالا جاهایی که مراجعه می کنید خودکاراشونو ببینید اگه بود بخرید

..... چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام خانوم متین.امیدوارم حالتون خوب باشه.
من از طریق اینستا با پیجتون آشنا شدم ولی چون در حال حاضر اینستا ندارم،خواستم سوالمو اینجا مطرح کنم.
من ناخن بعضی از انگشت هام بلند که میشه صاف درمیاد،بعضی از انگشت هام بلند که میشه کج میشه به سمت پایین.کلافم کرده واسه همین ناخن هام یه دست نمیشه.چون وقتی کجه هم زشته هم اینکه زودتر میشکنه....راهکاری دارین براش؟؟؟
ممنون میشم اگه مقدور بود پاسخ بدید
البته امیدوارم وبلاگو چک کنین.ممنونم ازتون
موفق باشین

سلام خیلی ممنون :)
بله من اگه فرصت پست گذاشتن هم نداشته باشم باز سعی می کنم هر روز چک کنم وبلاگم رو ؛)
راستش بعضی از ناخن ها حالت رشدشون این طوره و نمی شه کاریش کرد، بعضی اوقات هم به کارتون ممکنه مربوط باشه مثلا من راست دست هستم و وقتایی که کار طراحیم زیاد می شه سه تا از ناخنای دست راستم کلا کج و معوج رشد می کنن، یا مثلا ناخن انگشت اشاره م قبلنا وقتی طولش به دو سه میلیمتر می رسید یه طرفش حالت خمیده پیدا می کرد که الان خیلی بهتر شده بیشتر به این خاطر که سعی می کنم بیشتر رسیدگی کنم و اکثرا لاک داره ناخنم که همون باعث می شه شکل ظاهری ناخنم تا حدودی بهبود پیدا کنه
اگر ناخن تون شکل طبیعیش به همون صورت خمیده باشه خب کار زیادی نمی شه براش انجام داد فقط می تونید رسیدگی به ناخن هاتون رو بیشتر کنید تا از شکستنش جلوگیری شه دوم این که یه شیپ (shape) مناسب برای ناخن هاتون در نظر بگیرید که این انحنا کمتر به چشم بیاد یعنی ببینید با کدوم شیپ ناخناتون یه دست تر و منظم دیده می شه

.... پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام دوباره...
ممنون از پاسختون.منم کلا بیشتر انگشت اشاره ام این حالت و پیدا میکنه و بیشتر دست راستم.حق با شماست شاید با توجه بیشتر ورسیدگی بتونم بهترش کنم.
ممنون از وقتی که گذاشتین و پاسخ دادین

سلام
خواهش می کنم
فقط یه موردی هست که اینه که خب ممکنه کسی لاک رنگی دوست نداشته باشه یا به هر دلیلی نخواد استفاده کنه،
من خودم در این مواقع از یک لایه بیس کت و یک لایه تاپ کت مات کننده استفاده می کنم، به این شکل هم یه پوشش محافظ رو ناخنم دارم هم این که کسی متوجه نمی شه :)

.... دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:04 ق.ظ

ممنونم ازتون که پاسخ دادین

خواهش می کنم :)

مهسا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام متین جون منم چون اینستا ندارم سوالمو اینجا میپرسم ازبین لاکهای مشکی که داشتی از کدوم بیشتر راضی هستی من golden rose rich colorداشتم ولی زیاد ازش راضی نیسنم براشش کجه باهاش راحت نیستم میخوام belmonda بگیرم ولی قبلش خواستم ازت بپرسم
حدود دو سالی هست که با پیجت اشنا شدم و خیلی کاراتو دوست دارم کارات با بقیه طراحای ایرانی متفاوته اولین بار که پیج اینستاتو دیدم باور نکردم ایرانی باشی هم خیلی تمیز کار میکنی هم خودت طراحی میکنی از طرحهای اماده هم خیلی کم استفاده میکنی که نشون میده خودت با استعدادی ببخشید خیلی پرحرفی کردم م تا اخر تابستون گوشی جدید میخرم قول میدم حتما فالوت کنم موفق باشی بوس بوس
وای راستی یه سوال دیگه
وقتی لاکات غلیظ میشن توشون استون میریزی؟ من باهمون لاک مشکیه همین کارو کردم توش دون دون شده تاپ کت هم روش میزنم فرقی نمیکنه

سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونم از لطف و محبتت خوشحال می شم تو اینستا ببینمت
من مشکی گلدن رز نداشتم تا حالا، لاک مشکی پاریس رو استفاده کردم و به نظرم کاملا مشکیه و تو دو لایه هم کاور می کنه، بلموندا هم مشکیه ولی احساس می کنم پاریس یه کوووچولو بهتره، فقط براشش خیلی باریکه
من خیلی وقت پیشا استن می ریختم که کیفیت لاکو به شدت پایین میاره، ولی بعدترش که تینر لاک اومد دیگه از اون استفاده می کنم، چون از مواد پایه لاکه واسه لاک مشکلی پیش نمیاد
راستی از لاک پاک بدون استن هم استفاده نکن چون لاک رو کش دار می کنه و باعث می شه دیرتر خشک شه

مهسا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام جالبه فک کردم من فقط ندید بدید بودم امروز از یه فروشگاه که فقط لاک میفروشه تینرلاک پرسیدم بهم خندید وگفت چیزی که تو میخوای هنوز کارخونه اش باز نشده واقعا که....
تو راحت پیدا کردی؟

سلام
آخ نگو که دلم از این ماجراها پره!!!
بگو من می دونم چی می خوام، شما یا مغازه تو تعطیل کن یا اطلاعاتتو به روز کن... والا!
نه عزیزم همچینم راحت نبود، کلی منتظر موندم هر دفعه می پرسیدم تا بالاخره بعد مدت ها یه فروشگاه تو رشت آورد

حالا این دفعه بپرس محلول رقیق کننده لاک شاید متوجه شن!
راستی من یادمه خیلی وقت پیشا برق ناخن ریختم تو لاک ولی باورت نمی شه اصلا یادم نیست نتیجه ش خوب بود یا نه... حالا می خوای این راهم تست کن

محیا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام خسته نباشی متین جون
ببخشیدا یه سوال داشتم لاک اسنسی که این تازگیا تو اینستات گذاشته بودیو چن خریدی؟تو فروشگاها گرون میدن میگن خارجیه امیدوارم این بارم تو چالش موفق باشی

سلام محیا جان، ممنون :)
این مدل لاک اسنس معمولا همه جا قیمتش 9 تومنه، یه مدل دیگه هم هست i love trend که اون 10 تومنه
خیلی ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد