طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.164: Belmonda Nail Polish No.67


لاک بلموندا - شماره 30 - آجری

این لاک رو قبلا زده بودم ولی نشد که ازش عکس بگیرم، سرم شلوغ بود و یه سه روزی رو ناخنم موند ولی لب پر نشد :) طبق معمول با دو لایه کاور می کنه


Belmonda nail polish - no,30 - 2 coats











نظرات 2 + ارسال نظر
Asma.r دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام و خسته نباشید بابت هنر و خلاقیت خوبت در طراحی ناخن. اول میخواستم بپرسم شما به غیر از دو لایه لاک روی ناخنت یک لایه برق ناخن هم میزنی یا نه چون لاک هات خیلی براق و خوشگلن .دوم میخواستم ببینم صفحه تلگرام با آیدیnailsbymatin @ زیر نظر خودته یا نه چون توی قسمت معرفی وبلاگ اسم تلگرام رو نیاوردی و چون عکس های توی اون پیج تلگرام بعضاً همین عکسهایی هست که توی سایتته من شک کردم.ممنون

سلام خیلی ممنونم
اول یه لایه بیس کت بعد معمولا دو لایه لاک، اگه نخوام طراحی کنم اکثرا تاپ کت نمی زنم ولی اگه طرح داشته باشه یه لایه تاپ کت هم اضافه می شه
بله اولین بار که کانال تلگرام رو راه اندازی کردم تو یه پست تو وبلاگم نوشتم سمت راست وبلاگ و تو پست ثابت هم هست منتها لینک قبلی که پرایویت بود، خوب شد گفتیدچون حواسم نبود اصلاحشون کنم

الموند دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:16 ق.ظ http://elmond.ir

عالی!
http://elmond.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد