طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.507: Stamped Floral Nail Art


طراحی ناخن فلورال

این طرح هم خیلی ساده و آسون و همیچنین خیلی با نمکه :)) که با تکنیک استمپینگ انجام دادم.


Stamped floral nail art



نظرات 1 + ارسال نظر
missblack دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام
واقعااااا سایت خوبی دارید و طرح های خلاقانه
ببخشید میدونم ربطی به این پستتون نداره ولی میشه لطفا طریقه کار با صحفه ورک شاپ از همون صفحه های سیلیکونی رو بزارید؟
من خریدم ولی بلد نیستم با اون طرح های پاپیون و قلب و درخت های بغل صفحه کار کنم اگه میشه لطفا یک ویدیو بزارید و اموزش بدید
ممنوننننننننننن

سلام، خیلی ممنونم
منظورتون رو از صفحه ورکشاپ متوجه نشدم، اگه منظورتون همون صفحه های طراحی سیلیکونیه، تو کانال یوتیوبم یک ویدیو دارم در این رابطه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد