طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.506: Easy Floral Nail Art


طراحی ناخن فلورال خیلی ساده

یه ایده آسون برای نوروز و بهار


Easy floral nail art



نظرات 4 + ارسال نظر
Zeynab دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:33 ب.ظ

خیلی قشنگن ماشالا شما هرلاکی میزنی رو ناخت خوشرنگو خوشگل دیده میشه منم هرچی میزنم انگار بد رنگ در میاد!!

مرسی عزیزم
چشات قشنگ می بینه زینب جان باید با حوصله لاک بزنی حداقل دو لایه، بعدش هم حتما دورش رو تمیز کنی و همیشه هم از روغن یا کرم استفاده کنی ، اینجوری می تونی مانیکور تمیز و قشنگی داشته باشی

سحر چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام شما آموزش طراحی هم میدین ؟
چطوری با شما در ارتباط باشم؟

سلام، در حال حاضر برام امکان آموزش حضوری وجود نداره متاسفانه

سحر پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:55 ب.ظ

چه بد شد نمی تونید آموزش بدین
من نقاشیم ضعیفه برای اینکه طراحی ناخن یاد بگیرم باید اول برم کلاس طراحی که مربوط به نقاشی هستش رو یاد بگیرم تا بتونم راحت رو ناخن طرح و نقاشی بکشم؟

مسلما اگه نقاشی تون خوب باشه خیلی تاثیر داره ولی نه ضرورتا، اگه استعداد، علاقه و پشتکار داشته باشین با همون تکنیک هایی که تو کلاسای طراحی ناخن بهتون آموزش می دن می تونین طراحی کنین
اگه سوالی هست همین جا یا تو صفحه اینستاگرامم هستم در خدمتتون

سحر جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام
متین جون من برای تمرین چه لاکی بخرم؟

سلام عزیزم :)
لاک های ایرانی بد نیستن همه شون قیمتای پایینی دارن که خودمم اکثرا از همونا استفاده می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد