طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Q&A no.03: جواب پیام خصوصی


طریقه کار با مهر و شابلون
رویا

سلام متین جون. خوبی عزیزم؟ یه سوال داشتم ازت. من با مهر و شابلون فقط تو تا ناخن رو تونستم کار کنم بعد اون دیگه کار نکرد. چه جوری باهاش کار میکنی؟ چه چیزایی رو باید در نظر بگیرم ؟ من کار با شابلون رو خیلی دوست دارم. مهرهای ژله ای که تو ایران هست مفت نمی ارزه. برای خارجی ها خیلی خوبه. مهری که خریدی رو هم من هم خریدم اما باهاش نمیتونم کار کنم کمکم کن متین جوووووووووووون

*************************

سلام رویا جان؛ ممنونم :)
راستش من قبلا تو چند تا پست در مورد تکنیک استمپینگ صحبت کردم، مسلما کیفیت لوازم و لاک خیلی تو موفقیت آمیز بودنش تاثیر داره ولی خب وقتی امکاناتش موجود نیست چه می شه کرد، در هر صورت مطالبی که قبلا نوشتم رو می تونید اینجا، اینجا و اینجا بخونید، امیدوارم کمک تون کنه :)

دوستان بالای وبلاگم سمت چپ یه کادر جستجو هست که اگه در رابطه با موضوعی اطلاعات می خواید و نمی دونید تو وبلاگم چیزی در موردش نوشته شده یا اگه نوشته شده تو کدوم صفحه است، می تونید تو اون کادر یه کلمه از اون موضوع رو بنویسید و مطالب مرتبط با اون از وبلاگ خودم بهتون نشون داده می شه، این جوری شاید راحت تر بتونید جواب سوالات تون رو پیدا کنید البته اگه من مطلبی در موردش نوشته باشم :)