طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.501: Snowflakes Nail Art


طراحی ناخن دونه برف

یه طرح زمستونی که همین جوری فقط رو ناخن انگشت شستم کشیدم، بقیه ها طرح ندارن :) لاک زمینه هم همون لاک طوسی روشن بلموندا شماره 71ـه که تو عکس آبی افتاده بود p-: طرح هم با استفاده از رنگ کریلیک و قلمو کشیده شده


Snowflakes Nail Art




نظرات 3 + ارسال نظر
niiil jooon پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:46 ب.ظ http://behtarin.ga/

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدین هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
8986

حانیه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:52 ب.ظ

وووووویی

فاطمه شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:18 ب.ظ

دمت گرم چه هنرمندی!
این رنگ آبی کمرنگ که افتاده توی عکس، خیلی قشنگتر از طوسیه. البتّه اون طوسی ای که من تصور کردم
راستی چقدر ناخن هات قشنگ شدن.
این ناخن های کوتاه خیلی بیشتر بهت میاد.
چون انگشت های خودت ماشاءالله بلند و کشیده است، ناخن بلند خیلی دیلاق نشون میده انگشت هاتو.
شرمنده اگه خیلی رک گفتم
ولی صادقانه گفتم

قربون تو، لطف داری
آره منم دوستش دارم، یعنی کلا آبی دوست دارم بعد آبی این رنگی هم خیلی خوشرنگه
ممنون آره خب این جوری به نظر می رسه، ولی تو واقعیت چون با کل دستم دیده می شه، خیلی هم این جوری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد