طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.497: Plaid Nail Art


طراحی ناخن چهارخونه

یه طرح چهارخونه ساده و آسون، که خیلی خیلی مناسب ناخن های کوناه و مربعه، همین طور مناسب فصل پاییز :))  با این که خیلی ساده س ولی خیلی با نمک شده، این طور نیست؟ :)


Simple plaid nails perfect for fall season




لاک زمینه چهارخونه لاک بلموندا شماره 22 و مشکی هم لاک بلموندا شماره 41 هست، طرح هم با لاک طراحی (فرنچ|سوزنی) بلموندا مشکی، سفید، طلایی کشیده شده، لاک انگشت حلقه هم لاک طراحی اکلیلی طلایی بلمونداست :)




نظرات 2 + ارسال نظر
شاداب چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:41 ق.ظ

عزیزم چه بانمک شده
هم طرحت نازه هم ناخنای خوشگلت دوست خوبم
من ناخنای کوتاه هم خیلی دوست دارم تازه آدم راحت تره با ناخنای کوتاه

مرسی عزیزم
منم همین طور

حانیه چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:31 ب.ظ

متین جونم یه درخواستی دارمممممممم
اوووووووم میگممممممممم میشهههههههههههه یه طرح چهره بزنیییس؟خواهش

حانیه جان منم خیلی دلم می خواد یه طرح خوب و سخت بکشم ولی سرم خیلی شلوغه و همه ش مجبورم طرح های ساده انجام بدم، ایشالا اگه وقت کنم حتما انجام می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد