طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.496: Negative Space Nail Art


طراحی ناخن نگاتیو اسپیس

یه طرح خیلی خیلی ساده برای ناخن های کوتاهم :)) خیلی خیلی آسونه


Negative space nail art

inspiredd by dear Gabby Morris





طرح نگاتیو اسپیس رو با لاک طراحی طوسی روشن بلموندا شماره 12 کشیدم و لاک ناخن انگشت کوچیک و اشاره هم لاک اکلیلی شماره 96 بلمونداست، برای دیزاینش هم از یه نگین کوچیک نقره ای استفاده کردم




نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ق.ظ

ساده و شیکه دوسش دارم

مچکرم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد