طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.72: Floral Nail Art Tutorial + DIY Sheer Black Nail Polish


آموزش طراحی ناخن فلورال | حریر + درست کردن لاک مشکی شفاف

این هم آموزش این طرح شیک، تنها نکته ای که باید بگم اینه که برای درست کردن لاک شفاف یا حریر از برق ناخن به مقدار حداقل دو یا سه برابر لاک مورد نظرمون استفاده می کنیم،


Floral nail art tutorial + DIY sheer black nail polish




Music: Jayesslee - Officially Missing You


دوستانی که نمی تونن از یوتیوب ببینن می تونن اینجا و اینجا ببینن


نظرات 2 + ارسال نظر
شاداب چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 ق.ظ

من اینو انجام دادم
ولی لاک زمینه م که 2لایه زدم حباب حبابی شد
اعصابم خرد شد پاکش کردم
ولی ناز شده بود

این بیچاره هم زیاد رو ناخنم نموند! کمتر از نیم ساعت! مجبور بودم پاکش کنم البته

شاداب پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:40 ب.ظ

من دوباره این طرحو انجام دادم
باز دوباره زمینه حباب حبابی شد ولی از اونجایی که این طرحو خیلی دوست دارم نگهش داشتم
http://uupload.ir/files/4yzg_20161208_161333-1.jpg
قبل از اینکه تاپ کت بزنم ازش عکس گرفتم دیدم بدون تاپ کت قشنگ تر شد
این طرحه هم چند روز پیش زدم
من نی نی نیستما ولی از طرحای اینجوری خوشم میاد
http://uupload.ir/files/7ir_20161205_113920.jpg

خیلی قشنگ شده شاداب جون
شاید بطری لاک رو زیاد تکون دادی حبابی شده، اگه براقشو دوست نداری می تونی ماتش کنی، البته من مت تاپ کت زدم ولی خیلی جالب نشد ؛)
این یکی هم قشنگه من خودمم ممکنه گاهی اوقات طرح هایی بزنم که شاید به نظر دیگران مناسب سن و سالم نباشه ولی خب مهم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد