طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.494: Floral Nail Art


طراحی ناخن فلورال رو زمینه شیشه ای | حریر

این طرح رو دوست دارین؟ :)) من که خیلی، یه طرح فلورال رو زمینه مشکی شفاف که حالت حریر یا شیشه ای رو تداعی می کنه، به شدددت بهتر از عکسیه که ازش گذاشتم


Classy floral mani on sheer black base



لاک قرمز اکلیلی لاک شماره 311 مای و مشکی هم مای شماره 702 که با برق ناخن این شکلی شفاف شده :)



دخترخاله م موقع طراحی و فیلم و عکس گرفتن پیشم بود، وقتی عکس گرفتم گفت همین جوری خیلی خوشگل تره، چه بد که تو عکس مث خود واقعیش نیست!! :(( آموزشش رو بعدا آپ می کنم :)



البته درسته که طرح قلب و اینا نداره ولی به نظرم یه طرح شیک و مناسب برای ولنتاینه (سپندارمذگان!) :))



نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:08 ب.ظ http://m-z2016.blogsky.com/

سلام من عضو تلگرامت شدم واقعا این دست خودت ؟خیلی قشنگ

بله، ممنون

Zeynab پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:35 ب.ظ

خیلی شیکه مرسی

خیلی ممنونم زینب جان
این بوس هم واسه نی نی کوچولوت

شاداب جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:41 ب.ظ

خیلییی نازه
منم خیلی وقتا عکس میگیرم از طرحام همینجوری میشه خودش بهتر از عکسشه
اشکال نداره همینجوریش هم پیداس خیلی خوشگله

مچکرم شاداب جون
آدم عصبی می شه
ممنون نظر لطفته دوست من

حانیه یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:33 ب.ظ

وای خوداااااااااااکی میشه منم اینجوری طرح بزنم

ایشالا به زودی، اگه تمرین کنی

حانیه چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:17 ب.ظ

همین دیگه دو سال بعد کنکور میدم اگه تمرینم بیاد مامانم کاری میکنه تا پنج سال تمرینم نیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد