طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.152: Belmonda Nail Polish No.42


لاک بلموندا - شماره 42 - توسی (طوسی) | نوک مدادی تیره

لاک نوک مدادی خیلی تیره ، خیلی رنگ شیکیه :) تو این عکس دو لایه زده شده که چند پرده از مشکی روشن تره


Belmonda nail polish - no.42 - Dark gray - 2 coats






من این رو با یکی از لاک های اکلیلی بلموندا زدم و رو یکی از ناخن هام هم از یه گل میخ (نگین) فلزی نقره ای لوزی شکل برای تزئینش استفاده کردم البته جای لاک اکلیلی و نگین رو دو تا دستم با هم متفاوت بود، در عین سادگی خیلی شیک شده بود :)


نظرات 1 + ارسال نظر
حانیه یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:35 ب.ظ

رنگش فوق العاده اس فک کنم به دست من خیلی بیاد این رنگو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد