طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.70: Colorful Stained Glass Nail ArtTutorial


آموزش طراحی ناخن استیند گلس

این طرح انجامش  خیلی خیلی آسونه، بعد از این که لاک سفید کاملا خشک شد، با استفاده از نوار طراحی باریک، محدوده ها رو مشخص می کنیم، و بعد لاک مورد نظر رو می ریزیم رو یه تیکه کاغذ یا فویل و بعد با کمک قلم داتینگ رو اون قسمتی از ناخن که مد نظرمونه می زنیم، بعد از این که نوارهای طراحی رو برداشتیم به جاش قسمت های سفید رو با استفاده از لاک طراحی طلایی با خطوط نازک پر می کنیم و بعد که کمی طرح مون خشک شد تاپ کت می زنیم


Easy stained glass nail art tutorial




دوستانی که نمی تونن از یوتیوب ببینن می تونن اینجا  و اینجا ببینن


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:26 ق.ظ

سلام عزیزم. خوبی؟
بی زحمت مطالبی که تو کانال تلگرامت میذاری اینجا هم بذار.
راستی تلگرام برات پی ام گذاشتم
۱نگاه بنداز عزیز

سلام فاطمه جان، ممنون
راستش وقت کافی ندارم باید عکسا رو ادبت کنم فیلما رو، بعد آپ کنم یه ذره وقت گیره فردا تصمیم داشتم اگه فرصت شد عکسا بذارم تو وبلاگ، ایشالا که بشه خودم اعصابم خط خطی میشه اینجوری ://

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد