طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.150: Belmonda Nail Polish No.51


لاک بلموندا - شماره 51 - صورتی گرم | کالباسی

این هم یه لاک کالباسی خوشرنگ از برند بلموندا، خوشرنگه! این طور نیست؟! :)


Belmonda nail polish - no.51 - pink







نظرات 6 + ارسال نظر
Zeynab دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ق.ظ

خوشرنگه نازه

اوهوم، منم دوستش دارم

مهسا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:05 ب.ظ

واییییییییییییییی...خیلی خو.شگلن رنگ لاکاش....قیمت این مارک لاک چقدر هست؟

:))
من خودم اگه اشتباه نکنم ۴ یا ۵ تومن خریدم

حانیه پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:27 ب.ظ

بنظرم این لاکه یه جورایی تو ذوق میزنه...
اخه میدونی ادم احساس میکنه برق داره نمیدونم
راسی متین جون من هر وقت لاک میخرم یا میزنم اون لاکه هر چند توش مونده باشه ها ولی زود خراب میشه زیادم استغاده نشه ها در حد دو سه بار لاکا کش میان یا نمیدونم بو میدن خلاصه خیلی بد دردیه برام نمیدونم دیگه چه مارکی بخرم یا چجوری استفاده کنم و نمیدونم مشکل از کجاس مارکا بدن؟یا من بلد نیسم؟خواهشن اگه میتونی کمکمممممممممم کن

ولی قشنگه
شاید جایی که لاکاتو می ذاری مشکل داره، مثلا گرمه، یا یه موقع هایی از روز بهش نور آفتاب می خوره و... من خودم پشت آینه میز آرایشم یه قفسه برای لاکام دارم نور مستقیم آفتاب بهش نمی خوره معمولا هم دمای متعادلی داره لاکام خراب نمی شه

حانیه یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:29 ب.ظ

اینکه درش زیاد باز بمونه ممکنه خراب شه؟
و اینکه خودت وقتی لاک میخری به چ نکاتی دقت میکنی؟اینکه بو نداشته باشه و نمیدونم مارکش خوب باشه وووووو

مسلما اگه درش زیاد باز بمونه به خاطر تبخیر مواد فرار توی لاک، لاک غلیظ و کش دار می شه، لاکای خیلی ارزون با مارک های متفرقه که خودشون از همون اول یه بوی خاصی دارن که آدم سرش گیج می ره، ولی لاکای مای و گلدن رز و یا همین بلموندا اینا قیمتشون خیلی بالا نیست ولی شناخته شده هستن و کیفیت تقریبا خوبی دارن، باز مارک های خارجی خیلی خوب هم هست مثل اسنس، میلانی، کالرکلاب، او پی آی، چاینا گلیز، اورلی، زویا و... که اینا قیمتاشون از 10- 20 تومن بالاتره و کیفیتشون خیلی خوبه، ولی خب اینا هم اگه تاریخ انقضاشون بگذره بوشون عوض می شه و معلومه که دارن خراب می شن

حانیه چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ب.ظ

زویاااا دارم یه دونه خوبه مای و گلدن رز هم دارم راضیم ازشون ولی بلموندا تا حالا نداشتم راسی لاکام تو یه کشو بزرگه که ن تابستون ن زمستون بهش نور نمی خوره اون لاکایی که خریدم و کش میانم حدود پنج تومن خریدم اون لاکایی هم که کش میان B.Oهس نمیدونم Lizaهم کش میاد گفتم ایجا بگم که لااقل کسی این مارکا رو نخره

منم یه بار رفته بودم بندر از اونجا چند تا لاک بی اُ خریدم خیلی خیلی زود غلیظ شد، خیلی هم دیر خشک می شه!

مریم سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام. من خیلیییییی دنبال این رنگ هستم و بودم. اما بلموندا کد 51 یه رنگ دیگه است. مگه میشه کارخونه رنگ یک شماره رو عوض کنه؟

https://zibaloun.com/%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-Belmonda-%DA%A9%D8%AF-51?search=%20Belmonda%20%DA%A9%D8%AF%2051

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد