طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.69: Halloween Graveyard Nail ArtTutorial


آموزش طراحی ناخن هالوینی

طبق معمول با بیس کت شروع می کنیم، بعدش برای طرح امبره از بین رنگ هایی که قراره زمینه مون باشه روشن ترینش رو رو ناخن می زنیم و اجازه میدیم خشک شه، امبره یک رنگ از تیره به روشنه برای همین دیگه نیاز نیست لاک سفید بزنیم، خب بعد از این مرحله لاک مشکی طوسی تیره و طوسی روشن رو به ترتیب می زنیم رو اسفنج و بعد با حرکات ضربه ای لاک رو رو ناخن منتقل می کنیم، اگه لازم بود بعد از این مرحله تاپ کت یا برق ناخن می زنیم که رنگ ها کمی تو هم بره، ولی من این کار رو نکردم چون نیاز نبود، امبره من خوب شده بود، بعد از این مرحله طرح قبرستون رو با استفاده از قلم موی باریک و رنگ اکریلیک طبق چیزی که تو فیلم می بینید انجام می دیم و بعدش تاپ کت می زنیم، من بعدش از تاپ کت مات استفاده کردم چون وقتی براق بود طرحم خوب دیده نمی شد


Freehand Graveyard nail art tutorial




Music: Graveyard - War crafts

دوستانی که نمی تونن از یوتیوب ببینن می تونن اینجا و اینجا ببینن


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام متین جان.‌‌‌ خوبی؟

سلام عزیزم، ممنون
تو خوبی؟

شاداب یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 ب.ظ

فراتر از عالی
دختر تو ترشی نخوری یه چیزی میشی
یه خورده تو یوتیوب بیشتر تبلیغ کن معروف شی حیفه
راستی میگم این قلم مو باریکارو از کجا میگیری متین جون؟
من هرجا میرم اینقد باریک پیدا نمیکنم

فداااای تو عزیزم
والا اینجا که یوتیوب فیلتره یه کم مشکل برا دیگران که ویدیوها رو ببینن
من قلمو سه یا چهار صفر می خرم اگه خوب بود که معمولا نیست مجبور می شم یه کم از موهاشو قیچی کنم!

فاطمه جمعه 7 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:17 ق.ظ

یا خدا! من یک عالم کامنت گذاشته بودم!
فقط خط اولش اومده؟!
والّا یادم نیست چی گذاشته بودم، دقیقاً!!!
فقط همینش یادمه که گفتم دمت گرم، خیلی شیک و ظریف درش آوردی و با تاپ کت مات هم خیلی قشنگتر شده.

وااااااااای فاطمه

مرسی مرسی عزیزم

شاداب یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام متین جان
2000 تایی شدن اینستات مبارک عزیزم
ایشالا روز به روز موفق تر بشی
به کار خوبت ادامه بده
راستی لاک های جدید بلموندا مبارکت باشه

سلام
مررررررسی مرسی
به همچنین عزیزم
ممنووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد