طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.147: MY Nail Polish No.824 (Metal)- New Collection


لاک مای - شماره 824 - خاکستری (طوسی- توسی)

لاک خاکستری یا توسی مای از سری جدید - من قبلا یکی از لاک های توسی مای رو معرفی کرده بودم... این از اون یک کمی پررنگ تره، شبیه لاک توسی گلدن رزه که قبلا عکسش رو گذاشتم، تقریبا هم رنگن، تو این عکس دو لایه از لاک زده شده


MY nail polish - no.824 (Metal) - Gray - 2 coats






پی نوشت: اون موقع که داشتم لاک های جدید مای رو معرفی می کردم این یکی از دستم در رفته بود، ولی خب اشکال نداره الان وقت خوبیه برای معرفی


نظرات 1 + ارسال نظر
حانیه چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:44 ب.ظ

شلام متین جان من میخوام لاکای مای همشو بخرم از هر رنگ یه دونه بصورت عمده میدونی باید چیکار کنم؟

سلام حانیه جان
سایت دیجی کالا لاک های مای رو داره، البته نمی دونم برای خرید تعداد زیاد تخفیف داره یانه
ولی می تونی تو پیج اینستاگرام مای ازشون بپرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد