طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.66: Easy Fading Strips Nail Art


آموزش طراحی ناخن خیلی خیلی ساده

اگه یادتون باشه گفته بودم یه آموزش زیرخاکی دارم، این همونه... اصلا فکرشم نمی کردین این ویدیو داشته باشه، نه؟!! :)))

به هر حال... این ویدیو رو بالاخره امروز آپلود کردم. یه طرح ساده س که خیلی ها هم دوستش داشتن، فیلم کاملا گویاست، در واقع چیز عجیبی هم نداره و راحت می تونید انجامش بدید

شما رو با این ویدیو تنها می ذارم!!!

Easy fading strips nail art tutorial



Music: Fast Love by George Michael

دوستانی که نمی تونن از یوتیوب ببینن می تونن اینجا و اینجا ببینن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد