طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Challenge No.4: 31DC2016 Challenge


چالش سی و یک روز طراحی ناخن 2016

قبلا گفته بودم که چالش سی و یک روزه مربوط به ماه سپتامبر بوده که در طول یک ماه باید انجامش داد یعنی هر روز یک طرح به مدت سی و یک روز، من با چند روز تاخیر بالاخره تصمیم گرفتم یک بار دیگه تو این چالش شرکت کنم :) درسته چالش سی و یک روزه ورژن هفتگی هنوز تموم نشده ولی ورژن هفتگی این چالش رو برای کسایی که دوست دارن انجامش بدن ولی نمی تونن هر روز براش وقت بذارن در نظر گرفتن و زمانش رو جوری تنظیم کردن که با این چالش ماه سپتامبر تقریبا در یک زمان تموم شه :)

نمی دونم بتونم با زمان چالش پیش برم یا اصلا می تونم تمومش کنم یا نه ولی سعی خودمو می کنم :)


x I know i'm late but i finally decided to try this challenge again... so... yay! i'm totally in :) x

x The 31 DAY CHALLENGE 2016 x 31DC2016 x


                

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد