طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.456: Houndstooth Print Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 26


طراحی ناخن با الهام از یک الگو (طرح / نقش)

تم هفته بیست و ششم چالش سی و یک روزه الهام گرفتن از یک الگو یا طرحه. من این طرح رو انتخاب کردم، نمی دونم معادل فارسی داره یا نه ولی معنی لغوی ش میشه دندان سگ شکاری (Hound's tooth) که بیشتر تو پارچه استفاده می شه، یه جورایی زمستونیه (نه که بیشتر تو بافت و ژاکت و این جور چیزا استفاده می شه :)) ) به نظرم کشیدن طرح ریزش آسون تره :)

  قسمت سوم چالش: الهام گرفتن از...

Part 3: Inspired By...

هفته بیست و ششم: یک الگو

Week 26: A Pattern

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

Houndstooth pattern nail art for week 26 of 31DC2016WEEKLY





برای این طرح از لاک مای شماره 822 (نوود) رو ناخن کوچیک و اشاره استفاده کردم و چون نمی خواستم زیر طرحم سفید باشه برای همون رو ناخن هایی که می خواستم طرح بکشم (حلقه، وسط و شست) از لاک فرنچ ساویز شماره 07 استفاده کردم و چون این لاک خیلی رنگ نداره سه لایه زدم، طرح رو هم با رنگ اکریلیک مشکی و قلمو کشیدم.







این طرح با ترکیب لاک قرمز و سفید یا نوود هم قشنگ می شه و زمستونی تره
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام عزیزم. دیزاین قشنگیه!
به دایره کلماتم هم افزوده شد.
راستی جملات وسطت 1 جوری ان! اصلاحش کن.
توی پرانتزت هم اشتباه نوشتی (کوچیک، وسط، شست)!!!
بجای کوچیک باید بنویسی انگشتری.

سلام، خیلی ممنونم فاطمه جان
مچکرم... اصلاح شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد