طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.60: Nautical Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن ناوی (Nautical/ Navi/ Marine/ Anchor Nails)

همون طور که گفتم این طرح با استفاده از استنسیل و نوار طراحی انجام شده

بعد از این که بیس کت زدم، روی ناخن کوچیک، وسط و اشاره لاک سفید (مای 502) و روی ناخن حلقه و شصت لاک آبی (مای 703) زدم و زمان دادم کاملا خشک شه البته من از اسپری لاک خشک کن گلدن رز هم استفاده کردم که تو فیلم نیست. بعد از این که لاکم کاملا خشک شد روی ناخن هایی که لاک سفید زده بودم طرح راه راه آبی انجام دادم با این تفاوت که هر کدوم از خط ها از خط قبلی باریک تره، یعنی اولین نوار طراحی باریک رو با فاصله حدود 4-5 میلی متر از لبه ناخن، نوار دومی رو با فاصله کمتر از اولی، سومی رو هم کمتر از دومی و چهارمی رو هم کمتر از سومی حدود 1 میلی متر گذاشتم روی ناخن، برای ناخن هایی که خط های آبی از لبه آزاد ناخن شروع می شه به راحتی میشه لاک رو مثل حالت عادی زد و بعد خیلی سریع قبل از این که لاک خشک شه نوار طراحی ها رو برداشت ولی ناخنی که خط هاش از قسمت کوتیکل شروع می شه یک کمی سخت تره و باید سریع تر کار کرد، قسمت اول و دوم رو لاک زدم سریع نوار طراحی که دیگه نیاز نبود رو برداشتم و ادامه کار که شما تو فیلم می بینید. برای ناخن آبی هم استنسیل لنگر رو بریدم اول چسبوندم رو دستم که چسبندگیش کمی گرفته شه، بعد گذاشتم رو جای مناسب رو ناخنم و با لاک سفید پرش کردم، استنسیل رو برداشتم رو قسمت دایره بالای لنگر با استفاده از قلم داتینگ کوچیک و لاک آبی یه نقطه گذاشتم که حالت تو خالی بهش بده و بعد از این که طرحم خشک شد تاپ کت زدم و تمام


Summer Nautical (Navi/ Marine/ Anchor) nail art tutorial





دوستانی که نمی تونن از یوتیوب ببینن می تونن اینجا و اینجا ببینن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد