طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.141: MY Nail Polish No.820 (Jasmin)- New Collection


لاک مای - شماره 820 - شکلاتی با ته رنگ کالباسی (نیود یا نوود)

این لاک هم از سری جدید لاک های مای هستش، این رنگ لاک ها به نظر می رسه خیلی طرفدار داره مخصوصا برا کسایی که مدت زیادی لاک رو رو ناخن شون نگه می دارن یا اونا که ناخن کاشته شده دارن، به این دلیل که خودتون می دونین دیگه با همه رنگ لباس جور در میاد و یه جورایی هم رنگ اداری می شه گفت بهش تو این عکس دو لایه از لاک زده شده


MY nail polish - no.820 (Jasmin) - nude - 2 coats






پی نوشت: من بر اساس شماره لاک عکس ها رو پست می کنم... اگه یادتون باشه تو سری جدید لاک ها یه لاک کرم- بژ دیگه هم مای داشت شماره 822، چون قبلا اونو دیدین (البته با ناخن های مربع) دیگه بعد این شماره اونو نمی ذارم، طبیعیه دیگه!! ولی خب گفتم که در جریان باشین


نظرات 3 + ارسال نظر
adineh جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:31 ق.ظ

یه عااااااالمه لاک این رنگی دارم


منم زیاد دارم ولی به این خاطر تعدادش زیاده که چون دنبال یه رنگ نوود خاص بودم هر چی می خریدم میومدم خونه می دیدم باز اون چیزی نیست که می خواستم

Maryam h شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:21 ق.ظ http://words-world.blogsky.com

سلام
چقدر باحاله :-)

سلام

Fatemeh سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام من این رنگو دارم خیلی خوشگله ولی خداییش انگار گل مالیدی رو ناخنات!! اما دوسش دارم خیلی جیغ نیست و در عین حال شیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد