طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Stuffs No.15: New Nail Mail From MY Cosmetics


هورااااااااااااااااا...لاکاااااااااااااای جدییییییییییید :))))

سه شنبه یه بسته از "مای" دریافت کردم که شامل سری جدید لاک های مای بود، مای 20 رنگ جدید به لاک هاش اضافه کرده، خیییییییییییییییلی خیییییییلی ممنونم ازشون، سعی می کنم در اولین فرصت معرفی شون کنم و باهاشون طراحی انجام بدم :))))


Got an awesome nail mail from "MY Cosmetics" containing 20 new shades of MY nail polishes, THANK YOU SO MUCH!... can't wait to play, I'll swatch these babies for you as soon as possible



تو این عکس رنگا بهتر دیده می شن



این ویدیو چند ثانیه ای رو هم درست کردم... ببینید... خالی از لطف نیست کادر بندیم خیلی هم خوبه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
adineh پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:16 ق.ظ

اییییییییی جانم.خوشا بحالت ای گیلانی.حتما زود معرفی کن.چند رنگ جدید میبینم.اول رنگای پر رنگ رو معرفی کن.زود زود زود زود

ممنون
اوکی اوکی حتما

فاطمه جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:14 ق.ظ

دستشون درد نکنه.
اول لاک هایی که گیل گیلی داره معرفی کن و لاک های نوود
راستی مای از کجا تو رو پیدا کرده و شناخته؟
دوستی دای اونجا، شیطون؟

بااااوشه یکی در میون معرفی می کنم که نه سیخ بسوزه نه کباب
نه کسی رو که از اول نمی شناختم، تو پیجم با لاک مای طراحی کردم و فیلم گذاشتم اونا دیدن و خوششون اومد در واقع من دیدم خب با لاکای خارجی که این همه آدم طرح می ذارن با خودم فک کردم که رو برندای ایرانی کار کنم که خوشبختانه مای استقبال کرد

adineh جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:06 ب.ظ

ما همچنان منتظریم ولی خبری از معرفی لاک های مای نشد

با عرض پوزش

Zeynab شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:12 ب.ظ

خوشبحاااالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد